wtorek, 17 lutego 2015

Pasty strukruralne Stamperia

 Pasta Affresco Stamperia

 

Spisane ze sklepu Nicnierobienie.com:

Pasta Affresco Stamperia to matowa pasta strukturalna, która idealnie imituje efekt trawertynu. Można ją nakładać szpatułką na każdą powierzchnię: drewno, karton, sztuczną cynę, mdf, ściana. Jest trwała, nie żółknie nie kruszy się. Pastę affresco można nakładać na szablony i tworzyć w ten sposób dekorację reliefową. Na paście affresco pięknie wylądają serwetki ryżowe i papier ryżowy idealnie wtapiają się w pastę tworząc spójną całość. Po wyschnięciu można malowac farbami lub pozostawic w naturalnym kolorze. 

Moim zdaniem to fajna pasta, dobrze mi się z nią pracowało, jest miękka, pomimo ziarnistości łatwo się rozprowadza po skomplikowanych wzorach szablonowych, mam o niej jak najlepsze zdanie.
Cena - 35 zł za 250 ml, oczywiście nie tanio, ale przynajmniej opakowanie starcza na kilka użyć.
Efekt ziarnistego tynku, jest biała, ale można łatwo ją zafarbować farbą akrylową.
Myślę, że chętnie kupię ten produkt jeszcze raz :)





Tu pasta zafarbowana odrobiną czarnego akrylu, czyli szara:



Pasta strukturalna Efekt Cementu, Stamperia


Ta pasta też mi się podoba, mogłam nią uzyskać efekt taki, o jaki mi chodziło, ziarnistego tynku. Najbardziej podoba mi się w niej kolor - beżowy, tynkowy.
Jest bardziej ziarnista niż poprzednia pasta, trudniej się rozprowadza, mniej wydajna.
Najbardziej wkurzającą jej cechą jest małe opakowanie - 100 ml za 25 zł, nie wiem, czy są większe, w każdym bądź razie przy ciut większych projektach szybko się kończy.

 Dlatego, pomimo ładnego koloru, kupiłabym poprzednią pastę, tym bardziej, że aż takiej różnicy między nimi nie widzę, do moich celów pasują obie :)


 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz