środa, 10 kwietnia 2013

Tytułem wstępu

Witam na moim nowym blogu. Techniką decoupage zajmuję się stosunkowo od niedawna, bo od 3 lat dopiero, ale coś niecoś już o tym wiem.
   Kiedyś spotkałam się z blogiem, na którym babeczka recenzowała różne media malarskie, farby akwarelowe, akrylowe, ołówki, gumki i takie różne. Pomyślałam, że warto coś podobnego zorganizować prezentując różne produkty, których używam tworząc przedmioty wykonane w technice decoupage.
   Chciałabym się tutaj skupić na konkretnych mediach, produktach, preparatach
i przedstawić moją subiektywną opinię na ich temat. Zdaję sobie sprawę, że moja osobista wiedza i doświadczenie na pewno nie wystarczą, ale mam nadzieję, że w komentarzach dopiszecie to i owo, własne opinie i doświadczenia, a może nawet prześlecie mi swoje recenzje wybranych tematów.
   Może dzięki temu ktoś wybierze się po zakupy w jasno, a nie w ciemno tracąc kasę na produkty niespełniające jego oczekiwań.
  Co z tego mojego pomysłu wyniknie - zobaczymy :)
 
  PS.
A ta babeczka o której wcześniej wspomniałam i która natchnęła mnie do założenia tego bloga działa tutaj:
http://welovepencils.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz